dilluns, 5 de maig del 2014

AL DAVID I LA SILVIA

David, corria el setembre de 1980, quan et vaig conèixer, son molts anys, però des de aleshores sempre hem estat a prop l'un del altre, sense molestar-nos, però tant un com l'altre, sabíem que hi érem.
Sempre que t'he necessitat has estat a prop, sempre que ho has necessitat has pogut comptar amb mi i espero no haver-te fallat.
A la ratlla dels quaranta i amb l'experiència que això hem dona, et puc dir que ets un dels predilectes, que ets un dels millors amics que tinc.
Son moltes les vivències, peró poc el temps que tinc per explicar-les, avui hem vingut a celebrar una altra cosa. Però no vull deixar passar l'oportunitat, per destacar unes cosetes, la teva manera de ser, la teva lleialtat, el teu respecte i el significat que te per tu l'amistat i de la manera com la demostres dia a dia, cada cop que ens veiem, i cada cop que ens hem necessitat, valors que sens dubte, la Jovita i el Joan Antoni, t'han ensenyat bé, han fet de tu una gran persona.
Tinc la gran sort de que en l'arxiu dels meus records, tu, sempre hi ets, en els records de la infantesa, en els de l'adolescencia, en els de joventut, i ara que ja ens fem grans, en tots ells hi ets, i això només vol dir una cosa, que tota la meva vida m'has acompanyat d'aprop i que espero que segueixi sent així, ets per mi, un gran company de viatge.

I tu Sílvia, que puc dir de tu, no ens coneixem gaire encara, però se de bona font que fas feliç al David i te l'estimes, ell m'ho ha dit, i això per mi ja es moltíssim i me mereix tot el respecte.
Aquests dies, amb tots els preparatius de la boda, potser hem estat més en contacte que mai, i si hi ha quelcom que he pogut detectar, es la il·lusió que et fa casar-te amb el David, i les ganes que tens de que tot surti bé.
La il·lusió en demanar-me que fos la meva filla, la nena dels pètals, cosa que t'agraeixo molt. Per ella, ha estat quelcom, que la il·lusionat moltíssim i l'ha motivat per venir a disfrutar de la vostra boda.
Sílvia, hem consta i he pogut observar, que t'ho has currat moltissim per preparar la vostra boda, i tranquil·la que tot sortirà bé, per tant, no et preocupis per res més, i disfruta del dia, t'asseguro, que es el millor consell que et puc donar, la jornada d'avui la recordareu tota la vostra vida.

David i Sílvia, avui empreneu un camí nou, ple d'experiències i vivències noves tant o més enriquidores que les que heu pogut viure fins ara.
L'únic que vull, es donar-vos la meva enhorabona i desitjar-vos de tot cor ,tota la sort d'aquest mon.

Ignasi Boya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada